Re: zasilacze kiedyś a dzis

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 01:41:34 MET DST

Użytkownik "Kamtzu" <bender@WYTNIJ.irc.pl> napisał w wiadomości
news:cb549r$qqp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> kiedys procesory pozeraly od kilku do kilkunastu wat,
> a dzisiaj procesor widzielajacy >50W ciepla nie jest
> niczym nadzwyczajnym...

W zasadzie to się zgadzam z całą Twoją wypowiedzią, ale te 50W ciepła,
hmm.... pani z fizy by się darła :-)
Dodam tylko, że kiedyś nie robiono w sprzęcie komputerowym takich
ektremalnych cięć budżetowych o kryptonimie Codegen. Już to tutaj mówiłem,
ale powtórzę, że niedawno rozkręciłem stary zasilacz i wewnątrz był naprawdę
wypasiony, a ówczesnym Chieftekiem raczej nie był.