Re: Jak sprawdzić maxymalną pojemność obsługiwanych dysków .

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 23:54:46 MET DST

> Dziękuje pięknie za info.
> Lecz po lekturze powyzszego postu zadam jeszcze jedno pytanie :
> -Czy stosowanie beta biosów np.1014 nie spowoduje żadnych błedów.Na ile
sa
> one sprawdzone?

juz od dawna jade na beta a to ze wzgledu na obsluge najnowszych prockow
dla tej plyty. W przypadku P2B mozesz dac wersje 1012 ale to juz starawa
wersja
i nie wiem jak sobie poradzi z tymi duzymi dyskami a jak masz proc w okolicy
1GHz
to moze jej sie "nie podobac" mikrokod CPU albo pokazywac np PentiumIII
zamiast
CeleronII przy starcie (w sumie nie glupie :) albo juz pod O/S-em mogą byc
kwiatki
z rozszerzeniami cpu: np. SSE (juz nie mowie o MMX bo to przesada ale w
jakiejs
starej plycie socket7 wlasnie przez starawy bios "nie widać" bylo obslugi
MMX ).
Co wiecej to juz trzecia beta (chodzi mi teraz o 1014) i byc moze bedzie to
wersja
_finalna_; podobnie było z 1012:

---
1012.ZIP	P2B (with Hardwaremonitor) ACPI BIOS 1012 final (=1012 beta 03)
1014__03.ZIP	P2B (with Hardwaremonitor) ACPI BIOS 1014 beta 03
FINAL	=	beta Status
-	=	1014.003
1012	=	1012.003
---
Zaleznie jakie P2B macie, tu są biosy:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_I/INTEL_Chipset/i440BX/
Dosyc dlugo na becie jechałem tez na P2B-DS i tez z duzymi dyskami i nie
było problemów.