Re: pomocy

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 22:44:11 MET DST

Andrzej wrote:

> Brałem pod uwagę jakiegoś złośliwego wirusa czy konia trojańskiego, ale
> skanowałem przed zamknieciem w dniu wczorajszym. Na komputerach znam się tylko
> trochę i dlatego szukałem pomocy u znawców przedmiotu. Jutro zawiozę do servisu
> i to by było na tyle. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

ok - rozumiem ze informacja "masz fizycznie uszkodzona kost na plycie"
do Ciebie nie dociera :>

jesli udajesz sie do serwisu: nie zapomnij wczesniej pomyslec o danych
na hdd; taki serwis jezeli zabierze Ci calego kompa, to niezaleznie od
tego co robi, nie odpowiada za dane na pamieci masowej; niektore
zlosliwe serwisy maja tendencje do podmieniania podzespolow w
serwisowanym komputerze, a na pewno juz wcale nie musza dbac o Twoje
bardzo wazne dane;

AdamLis;