Dysk Fujitsu uszkodzony, wymiana?

Autor: Leobeo <siergioleone_at_op.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 21:26:27 MET DST

Mam dysk Fujitsu 40GB MPG3409AT -EU
Dysk posiada fabryczna wade polegajaca na braku rozpoznawania go przez
BIOS komputera po pewnym czasie, jest to wada potwierdzona przez
Fujitsu.
Dysk był na 2 letniej gwarancji ktora juz mineła, producent jak i
sprzedawca odsyłaja mnie do Polskiego dystrybutora, to on ponoc jest
odpowiedzialny za wymiane tych dysków, tylko ze ja nie wiem kto nim
jest, prosze o pomoc jak to załatwic dalej?
Na dysku mam zielony sticker i na nim jakies liczby, moze to jest
oznaczenie tego dystrybutora?
Dziekuje i pozdrawiam
Marcin