Re: Plyta glowna - co to moze byc?

Autor: jArJE <sig_at_s.ig>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 20:43:12 MET DST

DeJotPe napisał(a):

> 2. słyszałem ze uszkodzone/zwalone athlony/durony na 80% psuja tez
> płyte głowną, ale to mi mowił koleś podczas negocjacji ceny
> sprawdzenia procka w sklepie...

Nie wiem na ile to prawda, ale w moim przypadku jak mam plyte sl-
75drv5, to byl wkladany do niej spalony duron 800 i nadkruszony
pozadnie athlon xp 1800+ i jakos dziala ladnie:) wiec pewnie poprostu
chcial od Ciebie ten sprzedawca kase zedrzec, mi mowiono ze procek nie
dziala bo jest nadkruszony, a jakims dziwnym trafem dzialal wszedzie :)

--
jAr(at)irc.WYTNIJ-TO.pl