Re: które stery do GF fx5600 256MB ?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 19:45:54 MET DST

Użytkownik "MaYa" <wojtekm@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cb4h8u$gkl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hej!
>
> jak to jest - ktore sterowniki sa dedykowane ktorym rodzinom kart NVidia ?
> Bo chyba nie ma sensu instalowac najnowszych sterow dla np. FX5600, jesli
> wszystko jest ok ? A moze wlasnie powinienem, spodziewajac sie
jednoczesnie
> "powalajacego" przyrostu szybkosci i zwiekszenia jakosci grafiki ? Jak to
> wlasciwie jest ? Pisze pod wplywem wspomnien jednego artykulu (bodajze w
> "Chipie", kilka miesiecy temu), ktory opisywal ten temat.

56.72 najlepsze.
pierwsze dla fxów były niedopracowane...
nastepne były wolne...
a te w wersji 56 sa do 30% szybsze w nfs:u w orównaniu do tych wolnych.

PS mi sie udało w tej karcie zając max 96MB przy demie nature w 3dmark03 z
full detalami i max rozdzialką (2fps). NFSU dla przykładu zajmuje 30MB. A
wersje fx5600 @%^MBz tego co pamietam mialy wolniejsza ta pamiec wsadzona...