Wybor skanera

Autor: Kubu$ <kubuss.no.span.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:13:59 MET DST

Witam,

Zamierzam kupic skaner, zauwazylem ciekawe nowe modele Canona z serii LiDE,
interesuja mnie 2 z nich, LiDE 30 i 50, szukalem w archiwum i prawie nic o
nich tam nie ma. Jedyna roznica jaka zauwazylem to, ze wersja 30 ma USB2.0
Full Speed a 50 USB2.0 High Speed co wplywa na ich szybkosc, natomiast cena
to roznica kolo 50zl w przypadku allegro, gdzie sa sporo tansze niz w
sklepach :))
Co mozecie powiedziec o tych skanerach, moze ktorys z grupowiczow ma ktorys
z tych modeli, wiem ze jesli chodzi o skanery to chyba Canon jest dobrym
wyborem.

--
Pozdrawiam
Kubu$