Caviar 80GB 8 MB Cache

Autor: emeswu <emeswu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 15:59:22 MET DST

Wita,. Pytanie skierowane raczej do posiadaczy tego dysku. Po wlaczeniu
kompa bios wykrywa mi twardziela okolo 6-7 sekund. Dodam ze maxtor (40GB
5400 rpm) ktorego mialem poprzenio wykrywany byl niemal natychmiast. Po
wykryciu wszystko jest ok ale jakos niepokoi mnie ten dlugi czas. Drugie
pytanie: jaka powinna byc temperatura tego dysku? DTemp pokazyje mi 38
stopni (przy otwartej obudowie). ale wystarczy ze dysk troche intensywniej
popracuje i temp wzrasta do 46 stopni. Moj config: płyta Soltek 75FRV,
Athlon XP 1700, Ram 512 333 Kingston, obudowa jakis noname z zasilaczem
LINKWORLD model LPQ6-300W.
pzdr
emeswu