Re: botowanie z dysku

Autor: Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 15:21:34 MET DST

Marcin wrote:

> mam nowy dysk i chciałbym uruchomić komputer w systemie dos jakie pliki
> muszę skopiować zeby botował się jak z dyskietki

NTG.
Poza tym jesli chodzi o DOS-a, to jest jakis dosc niski limit wielkosci
partycji, wez sie dowiedz jaki. i podziel dysk na odpowiednie kawalki,
Potem dyskietke systemowa albo z Windows
a) format c: /s dla dysku c:
b) sys c: ( nie wiem czy to jeszcze dziala spod windows)
Tak po prostu to sie nie da skopiowac tych plikow.

Pozdrawiam.