Re: Codegen 300W - moj ulubieniec

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 14:24:21 MET DST

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cb3tfs$6v1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> IMHO stare komponenty nie były tak wrażliwe na złe napięcie jak
współczesne.

Jakie stare komponenty, dysk ma dopiero 1 miesiac. :-)

Mam Caviara 80B, nagrywarke DVD Liteona, CD-ROM LG 24x (ma 6 lat ale
bardzo ładnie wszystko czyta, oprócz CD-RW i szkoda wyrzucić), miałem
kartę ati radeon 7000, ale dalem koledze, procesor AMD K6-2 500MHz,
pamięć RAM 320MB i to wszystko na starym zasilaczu niewiadomego
pochodzenia 200 W. :-)
Tylko, że dawny zasilacz 200W jak się weźmie do ręki i współczesny to
od razu czuć różnicę w masie. :-) Coś mi się wydaje, że producenci tych
popularnych zasilaczy oszczędzają na wszystkim i one są bardzo
"wyżyłowane", a te stare pewnie mają ze 30% zapasu mocy.