Re: ECS K7VZA 3.0 (czy Duron 1.2 pójdzie)?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 14:13:22 MET DST

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara@olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
news:6ffzc6tvzht3$.dlg@vahanara.pl...
> Nastał nam piękny 19 czerwiec 2004 roku,
> kiedy to Marco posłał(a) w świat wiadomość

> Nieprawda.

Nieprawda - pójdą wszystkie procki które chodzą na 266MHz. A dlaczego
mówisz, że nie pójdzie? Ja miałem bios, który niby nie obsługiwał nowego
procka i po włozeniu go okazało się że wyświetlał go jako Athlona, choć to
był Duron. Wydajność proca oczywiście była Durońska :-) Po aktualizacji
zmieniło się tylko rozpoznawanie proca w biosie. No ale miałem wczesniejszą
wersję, więc mogę się mylić.

> Mam ją czwarty rok. Poprzednio Duron, a teraz Athlon XP 2400+ działa
> stabilnie.

Byłem w szoku kiedy zmieniłem na Gigabyte'a. Zupełnie inna praca. Ale może u
Ciebie działa dobrze, więc nie przekonuję - ja miałem jej dosyć.

> Pos Operą strona mi działa, pod Mozillą też. IE - też, choć przeglądarki
MS
> nie używam.

Strony oceniam w innych kategoriach niż bezproblemowe uruchamianie strony
głównej