Nagrywarka CD-RW 12x->24x

Autor: Voyta$ <mazzi_at_plusnet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 11:51:58 MET DST

Mam nagrywarke Lite-on LTR-48125S nagrywającą plyty CD-RW z predkoscia 12
razy.
Nie mam jednak mozliwosci zapisu plyt CD-RW Ultra Speed, mimo ze mozna je
zapisywac rowniez z predkosciamui 8-12x.
Czy jest jakakolwiek mozliwosc, zeby moja nagrywarka obslugiwala te
plyty???
Czy ktos juz moze probowal robic cos takiego???
Moze aktualizacja biosu, firmwaru czy jeszcze czegos innego???
Nie musi to byc predkosc 24x, ale wlasnie chociaz 12x, byle dalo sie cos
nagrac

Pozdrawiam.