Problem z dzwiekiem.

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 11:38:10 MET DST

Witam, niedawno formatowalem dysk i od tego czasu mam cos nie tak z
dzwiekiem. Przy otwieraniu windows jest to "dzwiekowe" powitanie. W gadu
gadu tez mam dzwiek niestety w winampie, windows media player dzwieku nie
mam - pisze ze nie mam zainstalowanej karty muzycznej. Probowalem
przeinstalowac karte, nic nie pomoglo. Karta jest zintegrowana na plycie (
nie pamietam modelu - pod Durona ). System to win 98 se.
Jakby ktos mogl pomoc bylbym wdzieczny.
pozdrawiam