Dziwne smużenie.

Autor: Radzio <hubson1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 10:15:44 MET DST

Witam,
od pewnego czasu pojawiają się na ekranie monitora dziwne smugi (w postaci
poziomych linii). Nie obejmują one całego obszaru monitora, lecz np. okna
aplikacji (Word). Owe smużenie raz się pojawia, raz nie... ale gdy już jest
to praktycznie nic nie można odczytać (Word). Zmieniłem grafikę, zasilacz i
bez rezultatu. Przestawiałem także ustawienia złącza AGP w biosie - nic nie
pomogło.

Pecet to: ECS K7VZA v. 3.0, Athlon XP 2000 Palomino, Zasilacz Codegen 400W,
GF MX 64MB, Win 2K PL

Dzięki za wszelką pomoc.

Radzio