LG DRD8120B a DVD+R

Autor: Wojtek [lwiczek] <lwiczek_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 10:04:09 MET DST

Witam,
pytanie do posiadaczy wspomnianego w temacie napędu [LG DRD8120B]. Czy jest
możliwość odtwarzania na nim płyt DVD+R? Pytam, bo o ile wszystko chodzi ok,
to na plytach DVD+R naped zaczyna zachowywac sie dzniwnie [az do
przywieszenia windowsa... najdziwniejsze jest to, ze zaraz po zainstalowaniu
windowsa na probe chcialem sprawdzic padnieta plytke [w polowie nero
wyswietlil blad...] i dzialala... a teraz nawet ona nie dziala [tzn. zero
opisu plyty nie mowiac o przegladaniu i odtwarzaniu zawartosci, co
wczesnije, przy tym jednorazowym przypadku bylo mozliwe...]
Pozatym wg listy spod:
http://www.newvisionsproject.org/dean/compatibilitylist_dvdrom.html
naped powinien odtwarzac DVD+R/+RW [wiem, wiem... czytalem cala strone...]

PS. Jest do tego napedu jakis nowszy bios niz 1.04? [oprocz tych
multiregion...] :)