Re: Budowa PC na MicroATX - co myslicie ?

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 08:52:47 MET DST

dzieki za pozytywna opinie
niestety ja ma troszke mniejszy na to budzet
ten asus na ktorym zbudowales swoj sprzet byl by fajny tylko szkoda ze brak
w nim sata
asrock ktorego chcialbym kupic jest w podobnej cenie a ciutke lepszy
( a przeciesz asrock i asus to jedna rodzina )
a apropo obudowy to jak sobie poradziles z zasilaczem co tam wsadziles
bo przeciez zasilacze z micro atx sachyba troche mniejsze wiec nie ma za
duzej mozliwosci
daj znac jak sobie z tym poradziles
co prawda ja mysle o chieftecu gdzie jest zasilka juz 230 watt wiec mysle ze
starczy
choc napewno sa ladnijsze obudowy np bardzo podoba mi sie
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11879 ( po kliknieciu na zdjecie
zobaczycie wnetrze )
tylko wersja czarna ale tu jest dziwny zasilacz i ciezko cos innego tam
zamontowac