Re: WIN98SE AmdAthlon XP +2500 - zacinanie sie systemu

Autor: Szymon Osiecki <sosiecki_at_wytnijto.gazeta-pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 07:51:10 MET DST

Tomasz Bednarz napisał(a):

W zasadzie NTG ale dodam swoje 3 grosze

> zerknij na pytania na grupie - co drugie dotyczy problemow z XP

Bo wszyscy go używają, win98 odszedł już do lamusa.

> w sasadzie tak dobrze jak teraz to win98SE nie hulal jeszcze nigdy
> - tylko ten maly problemik

Oczywiście, że działa teraz szybciej niż na kilkukrotnie wolniejszym
sprzęcie sprzed kilku lat. Nie zmienia to faktu, że win98 właściwie nie
można nazwać systemem operacyjnym. Mam u siebie zainstalowanego win98
i XP i tego pierwszego praktycznie nie używam, gdyż działa _wolniej_
i o wiele mniej stabilnie - bajery graficzne pomijam, bo i tak mam
wszystkie wyłączone.

--
Pozdrawiam,
 Szymon