Brak zasobów dla portu gier

Autor: BaGRoS <bagros_at_nospam.wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 00:50:59 MET DST

Cześć!
To dodatkowa karta dźwiękowa z której chciałem TYLKO PORT gier :/ jak
wyłącze kartę to znika port gier, włączając kartę ona działa, ale nie działa
port gier :| WHY??? Mam płytę na nForce2 z dźwiękiem SoundStorm więc
oczywiste, że nie wyłącze :D

Port gier dla Creative
Typ urządzenia: Kontrolery dźwięku, wideo i gier
Producent: . Creative Technology Ltd
Lokalizacja: na Creative AudioPCI (ES1370), SB PCI 64/128 (WDM)

To urządzenie nie może znaleźć odpowiednich wolnych zasobów, których można
użyć. (Kod 12)

Jeśli chcesz używać tego urządzenia, musisz wyłączyć jedno z urządzeń
występujących w systemie.

Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów przeznaczone dla tego
urządzenia, kliknij Narzędzie do rozwiązywania problemów.

Ustawienia zasobu:
Urządzenie to nie może odna eźć wystarczającej i ości wolnych zasobów,
których mogłoby użyć.
Jeśli chcesz używać tego urządzenia, musisz wyłączyć jedno z pozostałych
urządzeń w systemie.

wygląda to tak
http://www.bagros.wiwat.pl/obrazki/konflikt.jpg
Co robić??!!