Zacinanie kompa, chyba chodzi o dysk...

Autor: Mirek B. <mirek_ehhhtenspam__at_w-sieci.com>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 00:30:43 MET DST

Witam!

Kilka dni temu podpiałem do swojego komputera dysk kolegi (Seagate 80),
jednak Windows XP zaczął chodzić jakoś wolniej i zacinać się. Po
odpięciu tego dysku (po około 2 godzinach) nie powiodła się pierwsza
próba uruchomienia Windowsa (komunikat o braku systemu i prośba o
włożenie dyskietki z nim) - wszystko było ustawione jak przed podpięciem
dysku kolegi, gdy wszystko działało w porządku. Następna próba się
powiodła, jednak system dalej działał wolno... I tak już od kilku dni.

Próbowałem przekładać taśmę, szukałem wirusa i nic. Koledzy też nie mogą
mi nic poradzić...

Jeżeli któryś z Szanownych Grupowiczów może wiedzieć o co chodzi, to
bardzo proszę o informację.

Podaję jeszcze parametry komputera:
Procesor Duron 1,3 Ghz
Płyta główna K7S5A