Re: HDD i CRC Error

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 22:25:28 MET DST

> fizycznie objawia się to resetami kompa przy kopiowaniu/instalowaniu z
> napędu optycznego podpietego pod IDE2 (HDD na IDE1). Wymieniałem taśmy,
> przeinstalowywałem IDE, BIOS i system i nic nie pomaga.
> Konfig:
> MoBo-ECS K7VZA VIA 82C305 rev 3, BIOS 01/12/2004-8363-686-K7VZAC-00
> HDD-Seagate U6
> CD-ROM (IDE1) i CD-RW (IDE2) - LG
> Zasilacz-Chieftec 360-302
> Całość pod Win XP Prof SP1
> Zamiana napędów CD na kontrolerach IDE nie przynosi skutku.
> Wiem że ta MoBo to nie rewelacja, ale chwilowo nie mogę jej zmienić.
> [...]

Też mam ten błąd, tylko że na dysku Samsung. Mam to już od pół roku gdzieś i
spoko, to jest chyba jakieś przekłamanie na Speedfanie bo jak włączysz AIDA
to wszystko jest OK, i niedługo pewnie kondycja dysku (fitness) ci spadnie
do 0 ale mówią żeby się tym nie przejmować.

Dołąnczam się do pytania - Co to za błąd ?