Re: Odchylenia napięcia duże czy nie ?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 19:43:20 MET DST

Użytkownik "Dawid Świtała" <niespamuj_dawidek@WYTNIJtorejtravel.com> napisał
w wiadomości news:cb1t23$1bem$1@node1.news.atman.pl...
> Witam !
> Mam napięcia
> +12 = 12,31-12,71
> +5 = 5,15
> +3,3= 3,27
>
> Czy 12V a konkretnie jego wahania mogą powodować "freeze" kompa ?

A mierzyłeś miernikiem czy z płyty? Bo może się okazać, że napięcia są w
normie. Ja mam odczyt z płyty 12,72V, a miernikiem 12,4V.
A "freezy" raczej nie powinny być spowodowane wahaniami, które u Ciebie nie
są aż tak duże. Ale z drugiej strony chyba nie monitorujesz napięcia cały
czas, więc może czasem dzieją się jakieś dziwactwa z napięciem.