Re: kupilem obudowe, kurde

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 19:28:27 MET DST

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cb1goj.3ouqtqp.1@tHe.mRuWa...

> Bo jesli sie zamawia biurko to sie chyba wczesniej podaje wymiary
> jakie sie chce miec. W kazdym razie ja tak zrobilem(ładnie rozrysowalem
> biureczko) ale Ja to jakis dziwny jestem;)

Ale ono było rozrysowane, tyle ze jest trochę skomplikowane w kształcie i
nie mogłem za bardzo sobie zaplanować rozmiarów wszystkiego, bo aż takim
projektantem to nie jestem. A potem okazało się że spokojnie można było
zrobić wiekszą półkę. :-(
Mo problem skieruję chyba na pl.comp.biurko.do.peceta albo
pl.comp.pecet.stolarstwo :-)