Re: Nagrywarka DVD - jaka?

Autor: zkruk [Lodz] <zkruk_at_SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 18:17:34 MET DST

> i co? to jest jakis wyznacznik jakosci? IMHO sponsorowane
> teksty/testy... ile reklam nagrywarek na sasiadujacych stronach?

> no tak... taka brzydka i nie nagrywa...

tu sie zgodze - Chip jako taki nie moze byc brany pod uwage, gdyz tabelkowe
podejscie do oceniania, zawsze moze spowodowac jakies glupie wyniki... To co
moge zarzucic Chipowi to fakt, iz nigdy nie bierze pod uwage jakosci
nagrywania w swoich testach - a to wg. mnie powinno stanowic 50% oceny...
natomiast testy jakosci mozna sprawdzic na www.cdrinfo.com (!!) nie pl - tam
jest cos takiego jak parametr jitter - pit - land... im wyzsze wartosci tym
gorsza jakosc - Nec i Pionnier maja najnizsze (22-24) LiteOn - ma nawet
35-70 (zaleznie od predkosci) - stad tez moje pytanie jak z jakoscia...
moze akurat taki im sie trafil model do oceny ...

dzieki za odpowiedz
pzdr
zkruk