Re: linux a windows

Autor: Rumcajs <notsend_at_ipx.hostnet.chud.us>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 12:20:51 MET DST

w tym sek ze robilem juz skan tym softem od producenta dysku ion nic tamnie
znalazl. Bylem z dyskiem wczesniej w serwisie gwarancyjnym i chlopaki po
zrobieniu wd clearem low formatu stwierdzili ze dysk jest ok inie zawiera
uszkodzen. Podczas gdy ja zanim donich poszdlem to robilem skan dysku
naaaajprzerozniejszym softem ktory jak byk widzial iz dysk ma bad sektory.
Teraz nie widzi zaden soft spod dosa i windy natomiast widzial Linux przed
serwisowaniem noi teraz.
Wiec czy mam zasowac do nich z plytka Knoppixa i dyskiem czy moze jakies
inne rozwiazanie zeby im to udowodnic.

Pozdrawiam.