Re: LCD - jasnosc

Autor: OsC <osmak_at_tlen.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 12:21:23 MET DST

> Mam komputer w dosc nieciekawym miejscu ze wzgledu na padajace swiatlo
> (i nie moge go przestawic)! Poszukujac monitora LCD zastanawiam sie jak
> standardowa jasnosc 250 cd/m^(2) sie sprawuje, gdy w pomieszczeniu jest
> bardzo jasno (prawie caly czas w pokoju swieci mocne slonce - glownie
> problem wystepuje w lecie). Jedyne co znalazlem to monitory 350 cd/m^(2),
> ale nie widzac, nie wiem, czy placic wiecej za cos co i tak nie rozwiaze
> mojego problemu.... Czy w takiej sytuacji w ogole nalezy patrzec na
> kontrast (sa modele od 250:1 do 600:1) ?

A ja powiem tak. Mam Samsunga 173P i po przesiadce z CRT efekt jasnosci przy
mocnym naslonecznieniu jest niesamowity! Wrecz mam wrazenie ze lepiej
wszystko widac gdy wlasnie swieci slonce... U mnie rowniez czesto sloneczko
wali prosto w monitor ale jak juz pisalem nie przeszkadza to w ogole :) A
ustaiwnia jasnosci i kontrasu sa tak na 60 - 70 % :)