Re: problem

Autor: marian sokołowski <the.moon_at_poczta.fm>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 07:15:32 MET DST

Dnia Thu, 17 Jun 2004 22:17:40 +0200, Kamik napisał(a):

> 1. Spróbuj podpiąć oba napędy na różnym kablu IDE (proponuje nagrywarę na
> ide, gdzie masz sytem. Nie nagrywaj płyt z prędkością 52x, to i tak nic nie
> daje, max to 32x przy dzisiejszych cd-rw.
> 2. Jeśli to nic nie da, oczyść wina ze śmieci różnego rodzaju.
> 3. Jeśli to nic nie da, to nie używaj dvd do kopiowania płyt tylko rób
> obrazy i potem nagrywaj lub wyłącz nagrywanie "w locie", przynajmniej
> powinno być szybciej niż 20 min:-)
> 4. Może uaktualnienie firmawru coś da

Aaaa witam, witam. Ja w kwestii formalnej odnośnie powyższego zdania.
Otóż chciałem wgrać nowy firmware do Combo LG ale plik nie ma
właściwego rozszerzenia,nazywa się tak: "GCC-4520B101(kw)"
W związku z tym "MtkWinFlash" nie widzi pliku, a 'readme' jest chyba po
koreańsku. Zastanawiam się czy powinienem zmienić to"kw" na siakieś
rozszerzenie czy też może tylko dodać inne.
Przy okazji, orientuje się może ktoś, co zmienia firmware 1.01 w
stosunku do 1.0?
> 5. Jeśli to nic nie da, zmień nagrywarkę, bo lg to patałajstwo, bo ww metody
> raczej skutkują przy w miarę nowym sprzęcie.

Eeee tam, u mnie spisuje się znakomicie, szybko nagrywa, wszystko
odtwarza. Felerny egzemplarz może się trafić każdej firmie (niektórym
firmom częściej:)

Pozdrawiam i dzięki za ewentualną podpowiedź