Re: kupilem obudowe, kurde

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:31:47 MET DST

Użytkownik "wizard" <divx101@BEZ.interia.pl> napisał w wiadomości >

> zbieram info na temat tych obudow, a na polskich stronach bardzo kiepsko
> z opisami chief'ow.
> zastanawiales sie moze nada jakas z serii CX? ciekawe czy bylaby taka
> sama sytuacja jak z tym BX...

Ja tam, poza stylistyka, wiekszej roznicy nie widze ale to ze zdjec, macalem
dwie. Ta kupilem bo byla okazja. Duza, solidna, mocowanie napedów moze byc.
Natomiast pomysl z koszykami na dyski uwazam za taki sobie. I brakuje
miejsca na wentyl w gornej pokrywie, ten pomysl z przewiewem powietrza (mam
2 wentyle z przodu i dwa z tylu plus te w zasilaczu) narazie dziala gorzej
niz to co mialem w mniejszym codegenie, tj. wentyl w szczycie, wenty pod
zasilka i jeden wentyl nadmuchiwal na proc. Ale mam ja dopiero jeden dzien
to wszystko jeszcze przedemna :-))
pozdrawiam
Piotr