Re: sony 200ps

Autor: Arni666 <arni666.ciach.srali.muchi.bedzie.wiosna_at_op.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 22:38:43 MET DST

Friday, June 18, 2004, 12:47:09 PM, wypocił[a] w strasznych męczarniach:

> Na obywatelu Arni666 oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
> wymusiło

> 2 minuty szukania na googlach:
> http://ciscdb.sel.sony.com/cgi-bin/select-display.pl

przeciez pisałem, że google mi nie pomogły. tam byłem i na drivers com
tez i nie tylko tam. ten sterownik blokuje wysokie rozdzielczosci i
obniza odswiezanie. chodzilo mi o jakiegos uzytkownika tego monitora,
moze ma jakis firmowy dodawany do monitora.

> A Twój priv mi niepotrzebny...:)

mnie twój tez, ale jakby ktos mial i chcial sie podzielic to wskazalem
od razu sciezynkę do celu.

no i dzieki za dobre checi

--
Pozdrawiam, Arni666
"Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byle by były rytmiczne."