Re: Okulary do komputera

Autor: Marcin 'Koroner' Baj <wizzard-cut-me-_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 21:11:21 MET DST

Użytkownik strOOs napisał:

> A wiec: jakie sa koszta zakupu i czy duzo daja tzw. "okulary do komputera"
> czy z antyrefleksem? Jakie najlepiej kupic, czy moze jest jakies lepsze
> rozwiazanie?
http://www.xcsklep.istore.pl/sklep,914,6332571,62223997649654,03,,pl,103554,0.html
Kupowałem w tym sklepie okulary p/słoneczne. Zarówno ze sklepu jak i z
okularów (jakośc firmy Uvex) jestem zadowolony. Co do przydatności
okularów... nie chcę się wypowiadać. Spróbuj podpytać właściciela
sklepu- podaje swoje gg i zawsze jest chętny do pomocy. W razie czego
ten sklep daje możliwość zwrotu towaru.