Re: HDD 120gb

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 20:47:55 MET DST

g!b <gib@chello.pl> wrote:

> Zauwazylem ze masz taka sama muzyke w kompie co ja, SBLive! 1024,

            CT4830 z wlutowanym SPDIF in/out [wiekszosc nie miala wejscia] - w
sumie fajna sprawa - mozna sobie podlaczyc dzwiek cyfrowy z DVD obok
analogowego - wybierajac w mikserze z ktorego ma isc wejscia od razu
slychac roznice.

> chcialem przy okazji zapytacz czy nie masz jakis dodatkowych sterow

            Uzywam oryginalnych z liveware 3.0 [ze stycznia 1999]. Sprawuja sie
najlepiej - ze wszystkimi innymi byly probelemy - a to gierki dostawaly
czkawiki a to przycinal sie na moment system w chwili inicjowania
odtwarzania dzwieku - do tego stopnia ze nawet nagrywane plyty CDR trafialy
do kosza. Sprawdzalem kilka/kilkanascie wersji sterow od creative - i tych
oficjalnych, oemowych, nawet hackowanych od audigy i z wszystkimi byly
problemy. Z tymi o ktorych wspomnialem na poczatku nie.

> do niej dzialajacych pod winXP,

            Na tym konfigu uzywam z win32 wylacznie win2000 SP4. Od XP trzymam
sie z daleka - zbajerowany, zasobozerny, ma sporo ustawien na opak w
stosunku do w2k, upierdliwa aktywacje w przypadku zmiany sprzetu no
i na XP nie mam licencji [obowiazuje zgoda MS na downgrade, w druga strone
nie].

> a najbardziej zalezaloby mi na penalu miksujacym, w ktorym mozna bylo
> przelaczac sie miedzy sluchawkami roznymi glosnikami i ustawialo sie
> efekty dzwiekowe.
> Wczesniej mialem takie cos, ale za cholere nie pamietam nazwy

            Chodzi Ci albo o Liveware albo o KX project. Pierwsze to oficjalny
pakiet CT do pobrania z ich strony, drugie projekt niezalezny, przeznaczony
raczej do muzyki a nie gier - wieksza precyzja operacji na dzwieku
[dokladnosc przetwarzania 64 bitowa w sterownikach w stosunku do 32 bit CT]
ale za to praktycznie brak akceleracji 3D DSound, co powoduje wieksze
obciazenie w gierkach.

> a jakis czas temu padl mi dysk i stracilem czesc danych.
> gib [at] chello [dot] pl
> z gory dzieki za przeslanie instalki.

    Liveware wazy ~40 mb i mam do w2k a nie XP, zreszta jest do pobrania od
Creative. A KX project rowniez mozesz pobrac szybciej sam z serwera [brak
narzutu kodowania poczty]:

http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1

--
MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 512MB PC133 RAM Spectec; TTC-D5TB/4TC
SamsungSM750P; GF2Ti 64MB TV; TV/FM PV-BT878+/wFM; SBLive1024&U.WS303/WG902