Paskudny obraz na iiyama ProLite E431S

Autor: Tommy Cobalt <t_cobalt_odspamiacz__at_o2.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 12:34:25 MET DST

Na monitorku LCD iiyamy ProLite E431S mam taki problem, że w pewnych
sytuacjach obraz "smuży", tzn
na ekranie tak jakby porozsuwane są poszczególne linie obrazu, które drgają,
nawet na nieruchomym obrazie.
Pewne sytuacje to pełnoekranowe wideo - ZoomPlayer, Winamp, WMP9, VPlayer,
BSPlayer, etc.
Problem zostawiam na tej grupie, ponieważ problem pojawia się tylko, gdy
korzystam z kabla DVI, na zwykłym
wszystko jest cacy. Próbowałem dwa różne kable DVI (3m i 1,5m), solidnie
ekranowane, więc nie tu problem.
Ma ktoś choćby ślad zielonego pojęcia, co jest nie tak?