Re: HP LaserJet 6p - problem:(

Autor: Tomek <"Tomek">
Data: Fri 18 Jun 2004 - 11:35:50 MET DST

> Drukarka zawsze drukuje tak jakby byla ustawiona w trybie ekonomicznym
> tzn. kolor czarny nie jest czarny tylko szary, chociaz w windowsach tryb
> ekonomiczny jest wylaczony (w linuxie dzieje sie to samo). Z tonerem
> wszystko jest ok bo strone testowa drukuje idealnie.

A sprawdzałeś wewnętrzne ustawienia drukarki, szczególnie opcje gęstości,
ilości nakładania tonera ? Jest 5 stopniowa regulacja nazwana chyba
"denisty" czy jakoś tak. Tylko uważaj w sterach HP np. pod WinXP nie ma
dostępu do tych parametrów - a jest ich trochę :))) Ja używam takiego
starego programiku HP pod DOSa, którym sobie wszystko ustawiam a on potem
zapisuje to w drukarce, jej pamięci stałej !!!

> Podobnie ma problemy
> z duza iloscia textu na jednej stronie (gdy jest cala strona textu
> czcionka 4), wtedy drukarka drukuje tylko np jeden akapit i reszty nie
> daje rady, wypluwajac kartke.

to by wskazywało na brak pamięci w drukarce, ile masz, ile zgłasza po
wydrukowaniu strony testowej z parametrami ? Jak ja miałem tylko firmowe 2
MB to z obrazem grafiką na całą stronę robiła to samo - kawałek od góry a
dalej biała kartka. Włożyłem jej starego SIMa 8MB od peceta i z 10 MB RAM
problem nigdy nie powrócił...

Możliwe też, że są znowu źle ustawione parametry drukarki. Są tam jakieś
opcje dotyczące "ochrony pamięci" priorytetów w rodzaju dbać o szybkość czy
chronić wydruk całej strony itd.

Jak by co pisz na priv (popraw antyspamowy adres !!!) mam od dawna 6P
spisująca się świetnie, pomogę jak będę umiał...

--
Tomek