Re: zabawa mostkami...

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 23:40:37 MET DST

> nie! napiecie mozna ustawic mostkami jak na plycie nie mozna (w biosie lub
> zworkami)

chyba nie zrozumiales pytania. wg opisow napiecie mozna ustawic niezaleznie
od ustawien biosu bo procesor sobie wymusi....

> zmienianie mnoznika z windy?? Jesli tak sie da to i tak bedzie sie
komputer
> musial zrestartowac ale pierwsze slysze

jezeli tak by bylo to nie potrzebne by bylo w ogole ustawienie startowe....

> nie nie zadne 24 nie znasz podstaw oc lepiej pogogluj

no to wlasnie prosze o wyjasnienie... ja umiem liczyc i wiem ze np
166x24=3984 i jest to nierealna predkosc.... przeczytaj jeszcze raz co
napisalem... zamiast bawic sie w ograniczenie mnoznika np do 15-17 mozna
ustawic od razu 24 ale testowac z jakim procek jeszcze sie nei ugotuje juz w
windowsie...... moje pytanie brzmi czy tak jest bezpiecznie?

pozdrawiam
Andre