Cos dziwnego z ECS

Autor: DJ_KUBI <kubi_rjNOSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 22:31:31 MET DST

Witam
Otóz am taki problem mam sprzecik durona 1000 na ecs k7s5a dysk 40 seagate
grafe GF 2 mx400 64 Tv
A problem jest taki ze nie ze od pewnego czasu mi sie przestal komp wlanczac
raczej startowal ale jak by sie non stop resetowal wiec rozkrecilem kompa i
zobaczylem ze jest wypuklych a nawet prawie rozlanych 6 kondensatorków a ze
elektronik no to wymienilem i jest luz objawy jak reka odjol ale powstaly
inne problemy otuz przy instalacji win XP wywala mi komunikac co kiedys
nigdy go nie bylo ze procesor ma problem z obliczaniem funkcji
ruzniczkujacych czy cos w tym stylu nie dziala mi akceleracja 3D (objawy sa
takie ze np w GTA Vice city samochody kreca sie do okola albo lataja po
budynakch obraz skacze itp i zwiecha) Czego to moze byc przyczyna !

DJ KUBI