Re: canon i350

Autor: shadizar <shadizar_at_no-spam.op.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 19:21:39 MET DST

Łukasz Ledóchowski wrote:

> Jest brzydka, jest głośna, jest tania w eksploatacji. Druk ma dobry, do
brzydka bez przesady aczkolwiek mi bardziej podoba si epoprzendi model i250
> tekstu dobry.
potiwerdzam bez problemu nawet w trybie ekonomicznym
  Zdjęcia tez mozna drukować jeżeli nie jesteś wymagający.
czy ja wiem puscilem na foto papierze i nie mialem zastrzezen
> Z żywotnością w Canonach jest różnie, jeżeli nie będziesz o nią dbał to
> może ci głowica zaschnąc po jakimś czasie i bedziesz musiał kupować
> nową drukarke.
zgodze sie do polowy, :) jesli ci zaschnie to trzeba ja namoczyc
dalem do serwisu i chlopaki mi namoczyli nowe tusze wlozyli i jest oki
wiec jednym slowem warto cos puscic do druku a nie tylko od sesji do
sesji jak w moim przypadku

--
regards
     sebastian