Re: zacinanie sie kompa

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 18:42:50 MET DST

> na idle temp procek 39 system 28 w stresie procek 54 system 38 i tutaj
powoli
> zaczyna sie problem tj.wlacza program obciazajacy kompa np.prime95 moze on
> sobie lazic caly czas i nie sie nie dzieje tj. komputer dziala bez
problemu
> ale jak tylko wylacze program komputer sie zawiesza nic nie mozna zrobic i
> trzeba walnac restarta - wychodzi ze jak tylko zdejme obciaznie z
procesora to
> komputer sie zacina
> podobnie jest z grami tj. mozna grac ile sie chce ale jak tylko wyjdzie
> [...]

Za malo pamieci wirtualnej?? Jak masz xp do byc ci tak prawdopodobnie
napisal. Ja tez jak zapuszczam farcry to sobie gram ale jak juz mam wyjsc z
gry to troche to trwa i wlasnie tak mi windows wywala po tym.

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP 1700@2800 + Kingston 256MB 333@400 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@299/236 ]