Re: Jak podłączyć prawidłowo SB Live 5.1 do zestawu 5.1?

Autor: Palec <acpoland1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 16:02:26 MET DST

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:carlpr$aes$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No i tu jest coś dziwnego. Pare miesięcy sprzedałem mojego
> SB 5.1, ale daję sobie głowę uciąć, że nie było na nim
> żadnych cinch-ów (ani tv, ani nie tv (chodź nie wiem co to
> za różnica?)). Zdecydowanie same jack-i. Zaraz chyba sam
> sobie ściągnę instrukcję z creativa bo coś strasznie ściemniasz.

stary! no przecież ja cały czas pisze o podłączeniu centrala ze
wzmacniaczem 9który jest w subwooferze), a Ty nawijasz o SB - ja tylko
kombinuję, czy nie zamienić miejscami przewodów w kablu JACK z digitala w
SB prowadzącym do wejścia w zestawie na subwoofer/central (1 gniazdo) bo
wydaje mi się, że woofer gra słabo jakby dostawał sygnał z SB przeznaczony
dla centrala.
qmasz coś z tych moich wypocin...?

--
Palec