Re: Nag造 brak wolnego miejsca na HDD???

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 14:10:48 MET DST

> Mam Win XP Prof. Nic nowego nie instalowalem. Nie mam tez zadnego
> wirusa...raczej. Probowalem znalezc jakies duze pliki tmp i nie tylko
> ale wszystko jest bez zmian. Tylko miejsca brakuje.
>
> Gdzie tkwi problem?

Pomiedzy krzeslem a klawiatura... ;)

Przelec dyski jakims naprawiaczem, chocby systemowym ScanDiskiem.
w FATcie czasem rozsypywal sie zapis ilosci wolnego miejsca na dysku.

Jak to nie zmieni sytucaji, to polecalbym jakis dobry skaner antywirusowy.

A poza tym, to pytanie raczej na pl.comp.os.ms-windows.winnt albo dowolna
inna grupe NIE sprzetowa.

Pozdrawiam,
Vituniu.