Jak ustawić IRDe na Epoxie 8RDA

Autor: m40 <promar11_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 13:57:05 MET DST

Jak ustawić IRDe w biosie Epoxa 8RDA próbowałem już chyba wszystkich
kombinacji. Irda jest na 100% sprawna ponieważ używałem jej na ECSie K7S5A i
na Epoxie 8K3A. Podłączona też jest na 100% dobrze. Wszystkie problemy z
irdą mam po zmianie płyty na Epoxa 8RDA, system został ten sam WinXp, jednak
po zamontowaniu płyty wymagał przeinstalowania. Po przeinstalowaniu mam w
menadżerze urządzeń napisane "Wbudowane urządzenie portu podczerwieni #2"
tego "#2" przed reinstalacją nie było. Czy możliwe że to w systemie się coś
wykrzaczyło i nie może uruchomić irdy chociaż w biosie była by dobrze
skonfigurowana?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

M40