jaka karta graficzna do P800?

Autor: Dariusz Adamiak <dadamiak_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 13:52:38 MET DST

witam,
jako ze jestem malo doswiadczony chcialem zapytac jaka karte graficzna mam
kupic aby wykorzystac caly potencja takiej maszyny?
procesor P800 pamieci 256

mowiac potencjal mam na mysli aby mozna bylo ogladac, grac w to w co sie da
grac - konkretnie chodzi mi o to aby nie kupowac czegos (np. za 1000zl) co i
tak nie bedzie dobrze dzialac z uwagi na moc obliczeniowa procesora,

czy cos najtanszego 100-300zł czy moze byc cos wiecej?

pozdr

darek