Re: Awaria "Codegena 300W" i co z tego wynikło

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:06:33 MET DST

Użytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisał w wiadomości
news:carptt$742$1@korweta.task.gda.pl...

> Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości

> oparta
>
> O kogos ktorego cioteczna siostra ze strony matki ma syna ktory naprawia
> zasilacze wrecz hurtowo :P

Człowieku - zastanów się. W tym momencie nie chodzi mi o to czy mam rację,
która pewnie leży po środku nas, ale o twoj sposób rozmowy. Czy musisz od
razu rzucac jakimis gównami? Ludzie na tej grupie jakoś sobie spokojnie
gadają, wymieniają się doświadczeniami, tylko czasem trafi się taki jak Ty,
który musi się zaspokoić jakimis chorymi textami, w dodatku nie wiadomo
dlaczego.