Re: Ktoś może kręcił sobie stare Celeronki 333 ??

Autor: timeo <timeo_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 23:31:16 MET DST

który by coś takiego wytrzymał!!!

> Mówimy o nowych CPU czy o tym konkretnym ? :P

jakikolwiek, znaczy dowolny, a "współczesny" znaczy dostępny obecnie na
półkach sklepowych, zresztą pokaż mi procesor, który coś takiego wytrzyma.

http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?sSpec=SL2WN&ProcFam=49&

> LOL. Chyba nawet nie wiesz, co to jest specyfikacja :D

ok, ja wycofuje sie z wątku, bo stać cię tylko na gierki słowne, po prostu
znajdź mi te 3V w specyfikacji i zapodaj to na grupę. Posłuż się
jakimkolwiek FAKTEM, a nie bajkami.
Cel333 kosztuje grosze i spalenie go nie będzie bolało, ale irytujące jest
to, że możesz wyskoczyć z kolejną "mądrą" radą, a propos droższego sprzętu,
i zmarnujesz czyjeś pieniądze. Przemyśl to.