poleccie monitor

Autor: Adam Stypik <adamek_at_adamek.ds.pg.gda.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 23:17:38 MET DST

Witam. Ostatnio mój monitor ma się coraz gorzej :(
a mianowicie raz jest jasniej a raz ciemniej z przewagą
'ciemnej strony mocy'. W serwisie mowią, że to zasługa trafopowielacza.
Jako, że monitor jest dość leciwy i nie opłaca się go naprawiać
zdecyduję się na kupno nowego i tu moje pytanie do grupy czy lepije
kupić 15 calowego LCD czy może 19 cali CRT.Dodam, że monitora używam
głównie do pracy w Autocadzie, oglądania filmów i od czasu do czasu
grania

--
       /| o   Pozdrawiam Adam Stypik
      /_|=    jid:adamek_bananek@jabberpl.org