Re: POMÓŻCIE, skasowałem partycję na dysku SATA!!!

Autor: gilbert3 <usun_gilbert3_SPAM_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 23:19:51 MET DST

"DeJotPe" <thejotpe@potcza.oent.pl> napisał w wiadomości
news:caq64u$28su$1@mamut.aster.pl...
> http://rtfm.bsdzine.org/#plaszczenie
>
> poszukaj na
> http://www.google.pl/grphp?hl=pl&tab=wg&q=
> "program do odzyskiwania partycji" lub podobnie
> (wyszukaj w swoim poscie słow kluczowych i je wklep)
> potem klikasz interesujący wątek i na szarym polu w oknie na górze, po
> prawej jest "View: Complete Thread (liczba dokumentów: " ...

mistrzu kolorowy, ja nie szukam speców od korzystania z wyszukiwarki google
ani od korzystania z programów do pisania postów. Ja mam pod ręką ałtluka
jako jedynego klienta news, powolny net i szukam (fuck) POMOCY! Będziesz fak
sam w potrzebie wielkiej to zobaczysz jak Ci tysiąc różnych pseudo
informatycznych porad z GOOGLE pomoże