Re: POMÓŻCIE, skasowałem partycję na dysku SATA!!!

Autor: gilbert3 <usun_gilbert3_SPAM_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 23:16:02 MET DST

Użytkownik "Andrzej_K" <nie_podaje@no.spam.pl>

> Co Ty piździsz głupoty!?. Puściłeś ten sam
> post na alt.pl.comp.windowsxp o godz 15:36
> czyli jeśki byłaby to prawda to miałeś czas
> aby przestawić zegar.

Spadaj facet, i to na drzewo, takich binarnych śmieci ja nie potrzebuję.
Jeśli ktoś przeprasza, pasuje powiedzieć:
"nie szkodzi", a jeśli TY przeprosin nie przyjmujesz, to wsadź sobie tą
swoją logikę wędrowca po grupach i "piżdżenie" głęboko wiesz w co. Ja szukam
POMOCY, a nie opierdalu za zjebane posty. Także SORRY wielkie, to nie było
umyślnie KURWA JEGO MAĆ!!!

A teraz jeśli nerwów ci starczy to odpisz na posta w sprawie odzyskania
partycji. Bo póki co nie ma grupy pl.comp.skasowalem.partycje.co.robic
a ja nie czuję się na siłach, żeby to odzyskać. Każdy program jaki
próbowałem się wysypuje.

--
załamka totalna no comments, mocnym w gębie dziękujemy