Re: PC 729 Bx 100MHz jaka grafika?

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:41:51 MET DST

Hej

Użytkownik "GeRaLt" <mistrzpc@nie.chce.spamu.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:capjb4$1ufg$7@mamut.aster.pl...

Karty Nvidia nie lubią się z tym chipsetem. Wszelkie. Ja sprawdzałem przed
laty z jakąś 8 MB TNT, a po latach :) a po latach ... już nie pamiętam,
jakiś GF.
Pzez wiele lat używałem z podobną płytą, PCChips M726MRT, kart graf. z serii
Voodoo a potem ATI. Ostatnia była ATI Rage 128 Pro Plus (32MB).

--
Pozdrovionka
Speedy