Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 19:53:32 MET DST

> no i? ja nie widze zeby cos sie zle wyswietlilo. Probowales najnowszej
opery
> (7.5)? ja jeszcze nie spotkalem sie ze strona ktorej najnowsza wersja nie
> otwiera poprawnie:)

Hmm moze rzeczywiscie u mnie cos jest nie bardzo w porzo (uzywam opery
7.50)?
Sprobuj kliknac w link pt: "Alias".
U mnie po najechaniu na ten link wyskakuje popup zakrywajacy ow link
(pokazuje jakies tam infirmacje pewnie wazne) i niemozliwoscia jest wtedy
klikniecie na ten link.Nawet trzymanie ctrl i manewrowanie kolkiem nie
pomaga.

x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow