Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: marian sokołowski <the.moon_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 16:50:08 MET DST

Dnia Tue, 15 Jun 2004 19:45:39 +0200, Krzysztof Gościmiński napisał(a):

> Uzywacie Mozilli? Jak ją oceniacie? A może jest coś lepszego? Z konieczności
> muszę używać innego programu niż IE bo system mi się wali (jakis konflikt z
> Neostradą).

Pewnie niewiele to zmieni, ale używam nakładki na IE "Avant Browser"
Jest bardzo fajna i IE zmienił się w naprawdę milutki program. Nie do
poznania. Można np. wyświetlać kilka okien w jednym, jak w Operze..
W zasadzie to AV instaluje się jako osobna przeglądarka, pozostawiając
nienaruszoną wersję IE do wyboru użytkownikowi. Blokuje też wyskakujące
okienka, ale nie jest takim multiprogramem jak np. Mozilla, choć mi
wystarcza.
Osobiscie polecam,
http://www.avantbrowser.com/