Re: jaka dobra 19"

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 15:49:21 MET DST

> Można szukać jeszcze lepszych itd., to jest tylko kwestia kasy .A poza tym
,
> czy pytający Grzechu ma na tyle wydajną kartę grafiki że poda mu sygnał o
> takich parametrach?Monitor przecież nie zamieni sygnału na lepszy. Pozdro.

Święta prawda, ale takie sygnały Riva TNT już chyba generowała, kwestia
tylko jaka będzie jakość sygnału przy takich częstotliwościach biorąc pod
uwage ostre normy odnośnie zakłóceń i wspaniałe filtry na wyjściach kart
graficznych.
Z łezką w oku wspominam moją Rive TNT (Viper 550) która miała obraz jak
brzytwa, teraz mam GF4Ti, Asusa, ale obraz sie nie umywa, nie ta ostrość,
jakiś taki rozmyty ;-( Co za czasy!

--
Mariusz