POMÓŻCIE, skasowałem partycję na dysku SATA!!!

Autor: gilbert3 <usun_gilbert3_SPAM_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 15:38:20 MET DST

Witajcie

PRZYZNAJĘ, że jestem GŁĄBEM, ZAKUTĄ PAŁĄ! Zrobiłem największy błąd w moim
życiu!

Uznałem, że dysk S-ATA nie będzie widoczny dla instalatora systemu zwanego
MS-DOS.
DOS, którego potrzebowałem do zainstalowania Netware4 miał się zainstalować
na dysku IDE. A on się zainstalował na SATA, kasując WSZYSTKIE MOJE DANE.
Kompletna załamka. Co więcej Partition Magic 7.0 (odpalony z zapasowego
dysku z Win98) nie widzi żadnych partycji do odzyskania na tym dysku. Tylko
tą DOS-ową partycję 2GB. Ludzie POMÓŻCIE, HELP, bo usiąde i będę tu płakał
przez rok czasu. Miałem 2 partycje NTFS z WinXP pro, ciul z systemową, ale
na drugiej VERY IMPORTANT dane. PLEASE HELP!

Próbowałem PCinspektor file recovery, się wywala (read violation error
cośtam).
Próbowałem Ontrack Easy Recovery, ale to tylko TRIAL i nic nie pozwala
zrobić.

--
Rafał Kubiak vel gilbert3 vel GŁĄB KAPUŚCIANY NIEgilbert3SPAMUJ@op.pl